loading...
موزیک , آهنگ
admin بازدید : 102 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

گروه موسیقی جاز به رهبری شاعر و موسیقیدان مور مادر ، موسیقی جاز و روانشناختی آمریکایی با ضبط آنچه در اخبار و آنچه در زیر آن سطح قرار دارد ، توپوگرافی آمریکایی ما را بیرون می کشد.

کار به عنوان مور مادر ، شاعر و نوازنده فیلادلفیا ، کامای آویوا موسیقی خود را برای اضافه بار حسی طراحی می کند. او فشرده سازی موسیقی هیپ هاپ ، پانک ، صنعتی ، الکترونیکی و سر و صدا را به یک آژیر طعمه می اندازد ، او صدها سال بی عدالتی وحشیانه را در چهره های ما فرو می برد ، گویی که امیدوار است هر چه بیشتر اطلاعات را از طریق هرچه کوچکتر باز کند. کوتاه بودن آوازهای او اغلب این ویژگی را نشان می دهد: در بحث درباره 83 ثانیه پرتاب "اعتراض Deadbeat" (از آلبوم 2016 Fetish Bones) در طی سخنرانی در آکادمی موسیقی ردبول ، آیووا گفت چنین خلاصه ای "برای بدست آوردن همه اطلاعات در مقدار کوتاه وقت

 

 
به عنوان عضو گروه موسیقی جاز Irreversible Entanglements ، رویکرد آیوا به زمان تغییر کرده است. او می داند که می تواند همان اطلاعات فوری را با سرعت بسیار کندتر به همان اطلاعات فوری منتقل کند و به گروه اجازه می دهد بازیکنان شاخی Keir Neuringer و Aquiles Navarro ، نوازنده بیس لوک استوارت ، درامر Tcheser Holmes را برای او فراهم کنند تا او را به مکان های جدید ارتقا دهند. او به همین ترتیب لکه های خود را درون موسیقی ترسیم می کند ، پنج آهنگ گسترده هر یک از آلبوم ها را سوراخ می کند.

فضا این آلبوم را تعریف می کند ، گروهی که از نظر جسمی و روانی از نظر توپوگرافی آمریکایی ما بیرون می روند ، آنچه را که در خبرها است و چه چیزی در زیر آن سطح سرکوب شده است ، ضبط می کنند. در بعضی مواقع ، آلبوم اول سال 2017 آنها مانند یک سفرنامه به نظر می رسید ، و "کد نوآر / آمینا" همچنان این مسیر را ادامه می دهد ، با این که آیووا در اعماق جنوبی ، مقدس هیل و کارولینای جنوبی فرار می کند. در حالی که یک آهنگ Moor Mother معمولاً خیلی خوب قبل از علامت دو دقیقه پخش می شود ، در اینجا او فقط با شروع آن ، انتقال تصویری خیره کننده از زمین سوخته: "کوهی نیست بلکه سنگی از سنگ قبرهای آتش است." درام های باس و هولمز استوارت همه چیز را در حال جوش خوردن نگه می دارد ، زیرا خطوط شاخ در حال ظهور ، گسترش و افزایش تمرکز آویوا است. او درباره باطل ، اجداد آفریقایی که در واقع آمریکا ساخته اند و بی نام و درگذشت ، صحبت می کند ، می پرسد: "در چه مقطعی فریب می دهیم ، آیا بایستیم و چیزی بگویم؟"



این تنها سؤالی نیست که او می پرسد. عنوان 15 دقیقه ای از عنوان با بازجویی از پلیس ضرب و شتم آغاز می شود ، سپس به طور کلی سیاست های "متوقف و سرمازدگی" را گسترش می دهد و در نهایت این حس را شامل می شود که برای بیشتر جوامع رنگی ، اداره پلیس محلی در بهترین حالت یک نیروی اشغالگر است. آيوا ، نوريجر و استيوارت ابتدا براي همكاري در يك موسيقي نوازندگان عليه وحشي پليس ، كه پس از شليك NYPD برگزار شد و آكاي گورلي مهاجر كارائيب را به قتل رساندند ، برگزار كردند و چون گروه به سمت اوج خشمگيني مي روند ، آنها حتي نام گورلي را نيز فراخوانده اند. با این وجود درست در اوج ، صدای آویوا از بین می رود و همه چیز به سکوت نزدیک می رود. خطوط شاخ قطعات یدکی بالا می رود و فضای دلهره آور مایل برقی را برانگیخته و حال و هوای آن کاملاً تغییر یافته است. پنج دقیقه بیشتر از آنکه دوباره او را بشنویم ، می گذرد ، اکنون صدای او تامل برانگیز است ، و از احساس مختصر آزادی صحبت می کند که "خیلی خوب طعمش را گرفته است" ، شادی که با صدای جرقه زدن اندازه گرفته است.

شاید برجسته ترین ویژگی این گروه این باشد که در حالی که عصبانیت همیشه وجود دارد ، عصبانیت خسته می شود ، موسیقی متمرکز و کنترل می شود. همانطور که نگاه کنجکاوی آویوا به سمت شیار صاف و لاتین "نه ماس" لاتین می شود ، او همچنان مصمم می ماند "تا کاملاً دوست داشته باشیم." "نان از سنگ" ساخته شده از خط مقدم راه راه و کوبه ای دست ، هرگز برای بلند کردن پیام مقاومت در برابر ظلم هرگز از صخره بلند نمی شود. خواص فریاد آور و ضعیف جاز آزاد اغلب به عنوان عصبانیت غیرقابل تفسیر تعبیر می شود ، همانطور که در اوج دوران حقوق مدنی و ناآرامی های درون شهری اتفاق می افتد. و در حالی که Irreversible Entanglements به این سنت توجه می کند ، آنها فقط از نسخه قدیمی تر جاز تقلید نمی کنند. آنها اکنون آن را طنین انداز می کنند و بر آن به عنوان موسیقی آیینی تأکید می کنند ، درست مثل سایر عشق های آیووا ، مانند انجیل و بلوز. این همه فوریت های اولیه و اولیه کار او را که اکنون در یک سرگرمی بزرگتر وجود دارد ، منتقل می کند ، بدون اینکه زمان و هنوز در زمان حال بی تجربه شود.

 

 

 

 

http://erickcbay50495.blogolenta.com/682348/آهنگ-های-عامیانه

http://edgarmlji83838.blogginaway.com/214720/آهنگ-های-عامیانه

http://holdenkkig83838.bloggactif.com/801715/آهنگ-های-عامیانه

http://troydcay59594.howeweb.com/222623/آهنگ-های-عامیانه

http://beaucbbz50505.frewwebs.com/247224/آهنگ-های-عامیانه

http://caidenonmk94949.luwebs.com/240928/آهنگ-های-عامیانه

http://laneoomk94949.kylieblog.com/193832/آهنگ-های-عامیانه

http://louisnmli94949.dgbloggers.com/222608/آهنگ-های-عامیانه

http://cesarjige72727.idblogz.com/230632/آهنگ-های-عامیانه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 753
  • بازدید کلی : 2,755